FAQ - najczęstsze pytania Klientów

1. W jakich godzinach odbywają się dostawy?

Na terenie Polski dostawy  odbywają się do godziny 07:00. 

Cała lista miejscowości/rejonów wraz z możliwymi godzinami dostaw znajduje się tutaj - GDZIE DOSTARCZAMY

2. Czy można wskazać do jakiej godziny mają odbywać się dostawy?

Podczas składania zamówienia można uwzględnić taką informację w polu uwag, wpisując godzinę, do jakiej mają odbywać się dostawy (np. do 7:00 lub do 6:00). Należy pamiętać, że nie w każdym przypadku będziemy w stanie zapewnić dostawy we wskazanych godzinach, dlatego pierw należy się zapoznać z możliwymi godzinami dostaw dla danej lokalizacji - GDZIE DOSTARCZAMY . Istnieje możliwość otrzymywania dostaw we wcześniejszy godzinach, niż wskazane na stronie, lecz w takim przypadku należy pierw potwierdzić u nas taką możliwość. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji dostaw we wskazanych w zamówieniu godzinach, jeżeli będą one niezgodne z założonymi godzinami dostaw dla danej lokalizacji lub nie zostały przez nas wcześniej potwierdzone - w takich przypadkach zostaną odgórnie ustalone najwcześniejsze godziny dostaw, zgodne z możliwościami dla dla danej lokalizacji.

3. Czy istnieje możliwość wskazania zakresu godzinowego (np. 6:00 - 7:00), w jakich mają odbywać się dostawy?

 W przypadku wszystkich  miejscowości, istnieje wyłącznie możliwość wskazania godziny, do której mają odbyć się dostawy (np. "do 7:00")

4. Co oznacza, że dostawy w mojej lokalizacji odbywają się "do 7:00"?

Należy to rozumieć, że kierowca, który dostarcza danego dnia dietę, dostarczy paczkę na wskazany adres nie później, niż do godz. 7:00. Należy jednak pamiętać, że w takim przypadku nie ma określonej minimalnej godzin (np. od 4:00 do 7:00), więc kierowca może pojawić się o dowolnej porze tego dnia, lecz nie później niż do wyznaczonej godziny.

5. Czy dostawy realizowane są codziennie?

Nasze dostawy odbywają się od poniedziałku do soboty. 

6. Czy można wykupić zestaw testowy?

W naszej ofercie, aby przetestować wybraną dietę, wystarczy zamówić dowolny 1 dzień diety. Zalecamy jednak wykupienie minimum 5 dniowego abonamentu, aby ocena mogła być miarodajna a Klient mógł  poznać więcej pysznych posiłków Megafit.

7. Do której godziny można zmienić adres dostawy na następny dzień?

W przypadku pilnego wyjazdu, choroby bądź innych okoliczności z łatwością przyjmujemy zmianę adresu dostawy na następny dzień. Informacja taka musi do nas wpłynąć maksymalnie do godziny 13:00 w dniu poprzedzającym dostawę.

8. Czy w trakcie abonamentu można zmienić rodzaj diety lub kaloryczność?

Jesteśmy elastyczni, a zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Jeżeli początkowo wybrana dieta, nie spełnia oczekiwań postaramy się znaleźć taką z naszej oferty, która będzie idealnie dopasowana. W razie potrzeby, odpowiednio przeliczymy wycenę dla nowej diety bądź zmienimy długość dostaw. Wszystko po to, aby zmiana nie wymagała dodatkowych kosztów.

9. Czy można korzystać z wykluczeń składników, w jaki sposób?

W naszej ofercie znajdują się diety specjalne stworzone z myślą o specyficznych potrzebach organizmu, gdzie istnieje konieczność eliminacji takich składników jak np. laktoza, gluten lub mięso. Nie jesteśmy w stanie wykluczyć z oferowanych diet konkretnych produktów lub grupy produktów (np. truskawek, pszenicy, orzechów, jajek i innych).

10. Kiedy najpóźniej można odwołać dostawę na następny dzień?

Zgodnie z naszym regulaminem oraz wymogami logistycznymi odwołania oraz przesunięcia dni dostaw możliwe są do godziny 10:00 w dniu poprzedzającym dostawę. Przyjmowane są w godzinach pracy biura: (od poniedziałku do piątku: 09:00-17:00).

11. Jak wygląda dostawa zestawów na weekend?

Dostawy weekendowe odbywają się w sobotę w godzinach wczesno-porannych. Weekendowa dostawa zawiera zestawy na 2 dni (sobotę i niedzielę). Tak więc zamówienia złożone tylko na niedzielę, również będą dostarczone w sobotę.

12. W jaki sposób można skorzystać ze zniżki za wspólną dostawę?

Warunkiem udzielenia zniżki na wspólną dostawę jest złożenie wspólnego zamówienia o tym samym numerze w sklepie online. Dostawy wszystkich diet muszą posiadać ten sam numer zamówienia (np.: MF -1234) a dostawy muszą być zaplanowane w tych samych terminach.  Złożenie dwóch osobnych zamówień nie stanowi podstawy do udzielenia zniżki na wspólną dostaw, nawet wtedy gdy adres dostawy jak i terminy  tych dostaw są takie same.  

13. Kiedy najpóźniej można dokonać wpłaty za złożone zamówienie?

Aby dieta mogła rozpocząć się terminowo, wpłata musi zostać  zaksięgowana na naszym koncie najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu roboczym na dzień przed zaplanowaną dostawą. W związku z tym w przypadku zamówień składanych na najbliższy możliwy termin zalecamy wybór przelewu błyskawicznego lub prosimy o wysłanie na nasz adres mailowy potwierdzenie przelewu.